'Stargazer' - konkursowy kosmiczny naszyjnik

"Stargazer", czyli (nie tak bardzo) czarna dziura / "Stargazer:" a (not-so-) black hole


Uwaga! W tym poście spodziewajcie się ogromu zdjęć! Po raz pierwszy chyba przy niemal każdym etapie pracy udało mi się przypomnieć sobie, by zrobić fotkę. Choć sam naszyjnik nie uważam za stuprocentowo udany, to dokumentacja z pracy nad nim całkiem mi wyszła. ;-)

***

Caution! Be prepared for a lot of pictures in this post! For the first time nearly at every stage of the making of this necklace I managed to remind myself about taking a pic. Though the necklace itself does not seem a great success to me, the work-in-progress docmentation turned out pretty good. ;-)

Jak powstawał / The making of









Efekt finalny: / The result:


"Stargazer" jest moją interpretacją szerokiego tematu "KOSMOS"; inspiracją, które świetnie podpasowała mi do mojej druzy agatu, była czarna dziura, pochłaniająca wszystko wokół siebie. Naszyjnik miał być trochę mroczniejszy, ciemniejszy, ale w ostatniej chwili zmieniłam zdanie.

Naszyjnik w pocie czoła i bólu pokłutych paluszków tworzyłam na konkurs Royal-Stone; na ich fanpage'u na FB możesz znaleźć album ze wszystkimi wspaniałymi pracami konkursowymi. Jeśli podoba ci się mój naszyjnik - 'zalajkuj' zdjęcie w albumie, praca z największą ilością 'lubię to' zdobędzie nagrodę publiczności. :)

***

"Stargazer" is my interpretation of the broad subject of "THE UNIVERSE/COSMOS;" I was inspired by the motif of black hole, which was perfect for my amazing agate druzy stone. The necklace was to be a lot darker, but I changed my mind in the last moment.

I have made this necklace in toil and pain of severely needle-stabbed fingers for a contest organised by Royal-Stone; on their FB fanpage you can find a photo album with all the entries. If you like my necklace, 'like' the picture of in the album - a work with the most 'likes' gets the audience award. :)












Komentarze

Prześlij komentarz