Zestawy ślubne...

   Dzisiaj nieco inne klimaty. W okolicach wakacji (czyli ho ho dawno temu) poproszona zostałam o wykonanie biżuterii ślubnej dla Ani, na której ślub i wesele zostałam zaproszona. Zrobiłam wcześniej dwa ślubne naszyjniki, jednak w tym przypadku nabrało to nowego wymiaru. 
   Jako, że dostałam wolną rękę, postanowiłam  zróżnicować swoje propozycje i zrobiłam trzy ślubne zestawy, z których Ania wybrała mojego nieskrywanego faworyta - zestaw trzeci (haft koralikowy zawsze wygrywa! <3 ).

   Pierwszy zestaw to mleczne opale w ściegu flat spiral; naszyjnik jest nieco węższy na końcach, szerszy w środku:



   Zestaw numer dwa to szklane perełki, również w ściegu flat spiral, tym razem o stałej szerokości i wielkości perełek:



   I w końcu zestaw, który miała na sobie panna młoda; haft koralikowy z masą perłową, szklanymi perełkami i sieczką z masy perłowej i matowego, białego kamienia. Muszę przyznać, że pierwszy był naszyjnik - cała reszta została dopasowana do niego, ale po skończeniu to z bransoletki byłam najbardziej dumna.



   Jeśli dostanę więcej zdjęć, dodam jeszcze jakieś, na którym moja biżuteria dumnie prezentuje się na Ani (nie wiedzieć czemu fotograf skupiał się głównie na panu młodym); póki co tylko taki drobny podgląd tego, jak moja biżuteria komponowała się z urodą panny młodej:


     [Edit] Na koniec wstawiam jeszcze jeden wisior, powstały z niedokończonego kolczyka (bo uznałam, że jak na kolczyk jest za duży) :D 






Komentarze

  1. Pani Agnieszko cudowne zestawy biżuterii Pani stworzyła!!!! Haft koralikowy, to jest ta najbardziej efektowna i unikalna biżuteria, i ja też bym wybrała zestaw w hafcie (wiadomo jestem miłośniczką i fanką). Panna młoda prezentuje się w biżuterii, jak księżniczka:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam z rewizytą :) Przepiękne rzeczy Pani wykonuje. Jestem pod ogromnym wrażeniem. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz