Komplet świąteczny z koralików Preciosa






Ten komplet zainspirowany został dwoma rzeczami: a) tematem konkursu Preciosy "My Czech Beads" w tym miesiącu jest Boże Narodzenie, b) w Szufladzie trwa wyzwanie kolorowe: złoto i biel.
 Te dwa tematy zgrały mi się idealnie i tak oto powstała niepowtarzalna praca mego autorstwa. Niepowtarzalna, bo, o ile bransoletka to zwykłe herringbone z Farfalle, wisiorek zrobiłam 'od podstaw', nie bazując na niczym. Właściwie to pierwsza taka moja praca beadingowa, bez tutoriali, jedynie z pomocą własnej kreatywności. Nie wyszło idealnie jak sobie umyśliłam, ale jestem bardzo zadowolona, że odkryłam takie idealne zastosowanie dla koralików Farfalle! Oprócz nich w wisiorku i bransoletce znajdują się jeszcze nowe Pip, Fire Polished, Rocailles i Oblongs. A wszystko w bieli i złocie, kolorach kojarzących się z zimą i ze świętami. Oczywiście również formą mój wisiorek przypomina płatek śniegu, gwiazdę Betlejemską albo, jak kto woli, ozdobę choinkową. Chyba założę ten kompleik na tegoroczną Wigilię. :)
***
This set was motivated by two things: a) this month's  Preciosa "My Czech Beads" contest theme is Christmas, b) there's a white-and-gold challenge in Szuflada.
Those two subjects worked together perfectly in my mind and thet's how this one of a kind set came to life. 'One of a kind', because, though the bracelet is a regular herringbone only it's with Farfalles, the pendant I have made 'from scratch', without a resource or tutorial. Actually, I might say it's my first beading work of this sort, with no instructions whatsoever, made only using my creativity. It did not come out perfectly as I'd imagined, but I'm pretty glad that I've discovered such a wonderful use of Preciosa Farfalle beads! Beside them, there are also the new Pip beads, Fire Polished, Rocailles and Oblongs. All in white and gold, clours we can associate with snow, winter and Christmas. Of course the pendant itself resembles a snowflake, the Bethlehem star or, if you fancy, a Christmas tree ornament. I think I'll be wearing this set on Christmas Eve. :)






Komentarze

  1. Piękny, delikatny i dziewczęcy!!!!! Mus w nim wystąpić w święta:) Myślę, że płatek śniegu powinien zaczarować jury w obu konkursach, a bransoletka jest ślicznym uzupełnieniem!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zimowo...:), wygląda jak by był zrobiony ze śniegowych kulek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna praca jednak do poprawności zgłoszenia brakuje linka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już myślałam, że będzie mój pierwszy noworoczny fail, jednak nie! Link jest :) I to dwukrotny (w polskiej i angielskiej wersji wpisu). Może powinnam rozważyć jakiś bardziej rzucający się kolor dla linków, które wplatam we wpisy. ;-)

      Usuń

Prześlij komentarz