Psycho digitalis






,

Miała być naparstnica, ale nawet z tak drobnych koralików nie udało mi się osiągnąć nic lepszego. :) Z tłem poimprowizowałam trochę i wyszło trochę, moim zdaniem, psychodelicznie (stąd nazwa). Tak nawiasem mówiąc, fioletowe kolorki, które zamówiłam, są śliczne.
***
It was supposed to be foxglove, but even with such small seed beads I wasn't able to achieve anything better than this. :) With the background I improvised a bit and it turned out quite psychodelic in my opinion. By the way, the purples&violets I got are gorgeous.

Komentarze

  1. A mi się podoba!!! Widać, że natchnienie twórcze spłynęło (mam nadzieję, że bez halucynacji), tylko zamiast naparstnicy powstała gałązka kwitnącej budleji wabiącej motyle. Zawieszka na 100% to motyl w locie.Mnie zwabiła uroda kwitnącej kiści kwiatów i będzie moja:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz